Niedawno obchodziła drugie urodziny, a do dzisiaj została pobrana już ponad 4 miliony razy.
Każdego tygodnia ok. 100 tysięcy osób ściąga, sygnalizowaną w naszym portalu, aplikację mobilną polkowickiego potentata obuwiowego, jakim jest CCC. W ten sposób z poziomu smartphone można mieć dostęp do jakościowych produktów, światowych trendów, a także funkcjonalności, dzięki którym zakupy internetowe stają się jeszcze łatwiejsze.
Rozwój aplikacji mobilnej jest równoznaczny z rozwojem treści, CCC wychodzi naprzeciw użytkownikom, oferując im nie tylko atrakcyjną ofertę produktową, ale też kontent, którym chce inspirować. Światowe trendy oraz porady, których potrzebuje klient, sprawiają, że aplikacja mobilna jest rzetelnym i inspirującym źródłem informacji o modzie. Obserwujemy dynamicznie rosnącą liczbę zaangażowanych użytkowników, dzięki czemu wiemy, że obrany przez nas kierunek jest zgodny z oczekiwaniem konsumentów – mówi odpowiadająca za dobór treści Aleksandra Koclejda.
Od marca każdy użytkownik w aplikacji mobilnej znajdzie także nową odsłonę Klubu CCC, w którym może korzystać ze specjalnych benefitów oraz dodatkowych rabatów u partnerów, a także – znaleźć wiele inspiracji. Dzięki wywiadom z Karlą Gruszecką czy Kubą Karasiem z The Dumplings aplikacja to już nie tylko narzędzie, dzięki któremu można kupić nowe buty, ale miejsce spotkań z modą.
Aplikacja mobilna CCC to dla nas synonim lojalności, ponieważ obserwujemy największą liczbę powracających klientów właśnie do tego kanału. Co ciekawe, od kilku już sezonów mocno widoczny jest trend „mobile first”, a sprzedaż w aplikacji przewyższa udziałem tą realizowaną przez mobilną wersję strony www.
Nasza aplikacja dostępna jest na sześciu rynkach – czeskim, słowackim, austriackim, węgierskim, rumuńskim oraz oczywiście polskim – mówi Vladyslav Bartkovyak, który na co dzień odpowiada za współpracę z rynkami zagranicznymi w zespole aplikacji mobilnej.
Przed nami wdrożenia nowych funkcjonalności, ponieważ nie zwalniamy tempa i mamy ochotę na więcej. Już niedługo w aplikacji pojawi się skaner 2D esize.me, dzięki któremu nasi klienci będą mogli wykonać pomiar swoich stóp – a co za tym idzie, zdalnie dobrać idealny rozmiar obuwia – bez konieczności wizyty w salonie sprzedaży – dodaje Przemysław Wiśniewski, Mobile App Development Coordinator w CCC.
Aplikacja mobilna CCC jest jedną z najbardziej popularnych w Polsce. Jest na 7 miejscu wśród aplikacji zakupowych i na 22 miejscu wśród wszystkich aplikacji dostępnych na systemie Android. Równie silna jest jej pozycja na platformie App Store. Te wyniki, jak i bardzo dobre oceny aplikacji, pokazują, że użytkownicy cenią sobie jakość, formę treści oraz sam proces zakupowy, które oferuje. Kolejne usprawnienia i funkcjonalności wprowadzane przez CCC, mają za zadanie umocnić ten trend. Informacje o tym, jak ściągnąć aplikację mobilną CCC, dostępne są na: https://ccc.eu/pl/klub-ccc?clickId=16686
-
CCC S.A. jest jedną z największych detalicznych spółek obuwniczych w Europie Środkowej i jednym z największych producentów obuwia na Starym Kontynencie.
-
Poprzez swoją spółkę zależną eobuwie.pl Grupa CCC jest również liderem rynku obuwia e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma obecna jest w 29 krajach – w 22 sprzedaż prowadzona jest w ponad 1 000 sklepów stacjonarnych o łącznej powierzchni 690 tys. mkw., a w 17 poprzez kanał online.
-
Grupa CCC posiada łącznie 70 platform online w całej Europie (eobuwie.pl, ccc.eu, MODIVO, DeeZee, Gino Rossi), sprzedaje ponad 50 mln par butów rocznie, posiada własne fabryki obuwia i zatrudnia blisko 16 000 pracowników.
-
Prestiż i wiarygodność finansową spółki podkreśla obecność na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie oraz udział w gronie 20 największych spółek wchodzących w skład WIG 20.