Aplikacja mobilna CCC, o której pisaliśmy niedawno, gdy miała 2 miliony użytkowników, właśnie przekroczyła liczbę 3 milionów pobrań przez klientów. Za tym okrągłym numerem stoi pobranie przez nową klientkę CCC, która dopiero niedawno odkryła markę i jej ofertę.
W aplikacji wdrożonej przez polkowickiego potentata obuwiowego przybywa tygodniowo ok. 100 000 użytkowników – zarówno klientek jak i klientów. Jest ona dostępna na sześciu rynkach w: Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Austrii i na Węgrzech, a w planach jest ekspansja na kolejne.
W ostatnim czasie aplikacja CCC została rozbudowana o funkcję esize.me, tj. możliwość wykorzystania skanu stopy do rekomendacji odpowiednego rozmiaru obuwia przez asystenta esize.me (na razie dla platformy IOS, wkrótce Android).
Skaner esize.me pomaga dopasować obuwie bez konieczności przymierzania, ponieważ raz wykonany i wgrany do systemu skan stopy zapamiętywany jest w aplikacji i dzięki temu system może rekomendować klientowi właściwe produkty.
Rozwiązanie to wzbogaca aplikację CCC, która już teraz posiada szereg użytecznych i nowoczesnych funkcjonalności takich jak wyszukiwanie obuwia zdjęciem (visual search), o czym informowaliśmy w naszym portalu. Jest także możliwość sprawdzenia dostępności produktów w sklepach stacjonarnych, dostęp do mobilnej wersji karty Klubu CCC czy możliwość dołączenia do niego. Użytkownicy aplikacji mają także dostęp do sekcji inspiracyjnej, w której materiały przygotowują influencerzy i redaktorzy z najbardziej prestiżowych magazynów modowych. Zespół e-commerce CCC stale pracuje nad rozwojem kolejnych funkcji.
-
Od początku istnienia aplikacji na wysokim poziomie utrzymuje się ocena jej użytkowników – średnio 4,4 w sklepie Google Play i 4,7 w App Store.