Polkowicka firma CCC – lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej – wraz ze stopniowym wychodzeniem z lockdownu i wprowadzeniem do sklepów kolekcji SS20, rozbudowuje ofertę o kolejne marki premium i proponuje klientom rozszerzony wybór akcesoriów. Celem odpowiedź na rosnący popyt na obuwie sportowe oraz dziecięce.
Ze względu na zacieranie się sezonów pogodowych oraz trwające wychodzenie Polski jak i krajów europejskich z lockdownu sprzedaż obuwia coraz bardziej koncentruje się wokół produktów całorocznych i casualowych, takich jak półbuty, sneakersy, obuwie sportowe, baleriny czy mokasyny. Grupa CCC zwiększyła istotnie rozpiętość produktową, różnorodność modeli w zakresie obecnych marek oraz wprowadziła nowe marki obce, w tym sportowe i inne, również z segmentu premium. Duża część oferty kierowana jest do rodzin.
W obecnej kolekcji pojawiły się nowe marki premium: Bugatti i Tom Tailor, Mustang, Igor oraz Relife. Grupa po otwarciu sklepów zaobserwowała rosnącą liczbę zakupów stacjonarnych poprzedzonych odwiedzinami w kanale internetowym. Klienci CCC w kolekcji SS20 mogą wybierać obuwie na co dzień wpisujące się w aktualne trendy modowe, m.in. naturalne odcienie (słoma, plecionki, rafia), zwierzęce wzory, kolory pastelowe, wzory dla mamy i córki (trend like mother like daughter), ale także neonowa zieleń, pomarańcz oraz róż czy kolorowe mokasyny. Popyt na rynku stopniowo odbudowuje się. Dużą popularnością cieszą się także silne marki Grupy jak Gino Rossi, Lasocki, Sprandi, Jenny Fairy oraz DeeZee.
Sytuacja związana z pandemią Covid-19 wzmocniła trend sprzedaży online. Rosnąca liczba osób przed przyjściem do sklepu ogląda produkty online w kanale mobilnym czytając także o aktualnych trendach, oglądając stylizacje. Dzięki silnie rozwiniętej analityce danych CCC dostosowuje ekspozycję sklepów i akcje promocyjne do aktualnych potrzeb klientów. Dodatkowo aplikacja CCC z funkcją „Swipe” (podoba/nie podoba się) – wyszukiwanie poprzez ocenianie produktów dostępnych w sklepie – służy jako dodatkowe narzędzie pomagające Grupie w odpowiednim doborze produktów do przyszłych kolekcji, zarządzaniu portfolio produktowym i jak najlepszym odpowiadaniu na oczekiwania klientów.
Mamy ofertę dla każdej grupy klientów – osób w różnym wieku, o różnych gustach, potrzebach i zasobności portfela, bo doskonale rozumiemy, że w obecnych czasach ma to ogromne znaczenie. Asortyment w sklepach stacjonarnych CCC, jak również na platformach internetowych oparty jest głównie na kategoriach modowych, sportowych i całorocznych. Mamy produkt właściwy na kryzysowe czasy o najlepszej na rynku relacji cena – jakość. W CCC można zrobić zakupy dla całej rodziny korzystając z atrakcyjnych rabatów i akcji promocyjnych – komentuje prezes zarządu CCC S.A. Marcin Czyczerski.