453 mln zł wyniosły skonsolidowane przychody ze sprzedaży CCC w marcu 2019 roku. To jest wynik o 86% lepszy niż rok wcześniej. Przychody od stycznia do marca br. wyniosły ponad miliard złotych. To jest 57-procentowy wzrost w porównaniu z tym samym okresem 2018 roku. W czwartym kwartale 2018 r. sprzedaż wyniosła ponad 1,6 mln zł, co oznacza wzrost o 25% licząc rok do roku. Przychody ogółem w 2018 r. wyniosły ponad 4,7 mld zł.
Na koniec ubiegłego roku łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC wynosi ok. 660 tys. m.kw w 1125 sklepach, z czego połowa jest poza Polską. Grupa obecna jest łącznie w 23 krajach (18 offline i 15 online). Wg stanu z 31 grudnia 2018 r. zatrudniała ponad 14 000 pracowników. Ze sprzedaży detalicznej w sklepach stacjonarnych w marcu br. przychód osiągnął pułap 316 mln zł, natomiast via internet 124 mln zł.
W oficjalnym komunikacie spółki można przeczytać m.in, że „najważniejszym zadaniem dla CCC pozostaje rozwój produktu, dostosowanie go do potrzeb klienta i wzmocnienie nowych kanałów sprzedaży. Zadanie to realizowane jest m.in. poprzez rozbudowywanie portfolio dostępnych marek, w tym Gino Rossi, DeeZee, brandów sportowych oraz wielowymiarowy rozwój e-commerce i omnichannel”.
Grupa CCC jest liderem polskiego rynku sprzedaży detalicznej obuwia i jednym z największych jego producentów w Polsce. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie – w tym na WIG20 – od 2004 r. Ma swoją siedzibę w Polkowicach.
Jej założyciel Dariusz Miłek, jak już pisaliśmy w naszym portalu, przestanie on w najbliższych dniach pełnić stanowisko prezesa spółki i zostanie przewodniczącym jej rady nadzorczej.