Polkowicka Grupa CCC – lider sektora obuwniczego w Europie Środkowo-Wschodniej równolegle z odmrażaniem gospodarki w Polsce i otwarciem sklepów rozpoczyna kampanię „Tęskniliśmy za Wami”, w której proponuje klientom atrakcyjne promocje na asortyment dostępny w salonach stacjonarnych. Łącznie Grupa w Polsce otworzyła już 470 sklepów oraz 173 w Europie.
CCC stopniowo otwiera swoje sklepy stacjonarne po decyzji o odmrożeniu gospodarki, które było związane ze stanem zagrożenia epidemiologicznego w Polsce. W I etapie od 20 kwietnia otwarto ponad 130 sklepów w parkach handlowych w mniejszych miejscowościach w całej Polsce. 4 maja Grupa otworzyła łącznie 470 sklepów (spośród 1219 w całej Europie) w centrach handlowych. Tym samym, po zakończeniu kampanii #hometimestories odnoszącej się do konieczności izolacji w domach firma rozpoczyna kampanię pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami” i kieruje do klientów specjalne akcje rabatowe – 20% na pierwszy produkt, 30% na drugi i 50% na trzeci (dotyczy całego asortymentu dostępnego w sklepach stacjonarnych).
W okresie zamknięcia sklepów i fukcjonowania tylko sprzedaży online, marka zintensyfikowała obecność w mediach społecznościowych, szczególnie na Instagramie, gdzie umożliwiła klientom zakupy i liczne akcje contentowe (m.in. poprzez livy, InstaStories). W ostatnich ośmiu tygodniach brand rozpoczął współpracę z blisko 200 influencerami, co powiększa obszar oddziaływania sieci na klientów. Intensyfikacja działań na Instagramie jest także dodatkowym wsparciem w ramach omnichannelowego modelu sprzedaży CCC, bazującego na sprzedaży online i offline – w sklepach.
W okresie zamknięcia sklepów blisko 200 influencerów o zasięgach na poziomie ok. 20-50 tys. followersów prezentowało na swoich profilach obuwie marek z portfolio CCC, tj. Sprandi czy Jenny Fairy. W ramach aktywności oferowali oni obserwującym unikalne kody rabatowe, które umożliwiały zakupy ze zniżką w sklepie online CCC. CCC współpracuje także długoterminowo z kilkudziesięcioma najbardziej wpływowymi influencerami m.in. ekspertkami modowymi, stylistkami, trenerkami sportowymi, czy blogerkami parentingowymi.
CCC od dawna wykorzystuje Instagram nie tylko do budowy wizerunku, ale także rozwoju sprzedaży. Instagram doskonale sprawdza się w budowaniu społeczności wokół produktu, a czas pandemii jeszcze wyraźniej pokazał, że utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i przyjaciółmi marki jest niezwykle istotne i przekłada się na zaangażowanie i decyzje zakupowe. Konto CCC na Instagramie ma już ponad 200 tysięcy obserwujących, a mistrzem w budowaniu zaangażowanej społeczności jest marka DeeZee, której konto śledzi ponad pół miliona osób. To największe konto modowe w Polsce, a cały czas rośnie. Planujemy dalsze rozszerzanie wykorzystania kolejnych mediów społecznościowych jako istotnych kanałów wizerunkowych i sprzedażowych, bo widzimy, że po pierwsze nasi klienci chcą być w nich obecni razem z nami, a po drugie chętnie przechodzą ze świata online do offline, czyli sklepów stacjonarnych.
Wchodzimy w fazę stopniowego powrotu do normalności komunikacyjnej po COVID-19. Otwieramy sklepy i w związku z tym przygotowaliśmy szereg aktywności pod hasłem „Tęskniliśmy za Wami”. Bardzo cieszymy się z możliwości ponownego spotkania z naszymi klientami.
Postaramy się, aby mogli w bezpieczny i bardzo przyjemny sposób zrealizować ponownie zakupy w naszych sklepach stacjonarnych. – czekamy na naszych klientów, dla których przygotowaliśmy najnowsze wiosenno- letnie trendy i specjalne okazje, które z pewnością wyróżnią nas na rynku – zapewnia dyrektor sprzedaży Grupy CCC Jakub Grzelak.