Polkowicka Grupa CCC, po udanym i dobrze przyjętym przez klientów pilotażu ekspresowych dostaw produktów nawet w 60 minut, rozszerza usługę o siedem kolejnych miast. Dotąd usługa była dostępna tylko w Warszawie.
Pilotażowa usługa w Warszawie, o której pisaliśmy w naszym portalu, ruszyła na początku listopada i zbiegła się z zamknięciem centrów handlowych. Testy te wypadły na tyle udanie i spotkały się z zainteresowaniem klientów, że od 21 grudnia CCC rozszerza zakres usługi i przy zamówieniach składanych na terenie 8 aglomeracji miejskich pojawia się możliwość „dostawa tego samego dnia”. Szybkie dostawy obuwia zamówionego online od 21 grudnia są dostępne także w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Gdańsku oraz Gdyni.
Zamówienia, podobnie jak dotychczas, będą się odbywały w oparciu o towar dostępny w sklepach stacjonarnych. Po wybraniu tej opcji zamówienie zostanie przekazane do przygotowania do sklepu CCC w mieście objętym usługą, a kurier po otrzymaniu powiadomienia o skompletowaniu przesyłki w specjalnej dedykowanej aplikacji, może ją odebrać i dostarczyć wprost do klienta. Od momentu złożenia zamówienia do dostarczenia produktu do klienta mija około 1h.
Buty online dostarczane do domu nawet w godzinę od kliknięcia ‘zamów’ są usługą, która stawia wyżej poprzeczkę i pozwala spełniać oczekiwania klienta z pogranicza świata online i offline. Łączy bowiem cyfrowy zakup i prawie natychmiastową możliwość otrzymania towaru. To innowacyjne rozwiązanie na rynku, nikt wcześniej nie proponował tak szybkiej dostawy produktów z segmentu mody – mówi dyrektor ds. rozwoju omnichannel w CCC Konrad Jezierski.