Gmina Miejska Głogów informuje, że od 11 lutego rozpocznie się rekrutacja elektroniczna do publicznych szkół podstawowych – moduł Elemento – na rok szkolny 2022/2023. Wnioski będą przyjmowane do 11 marca.
Zasady składania wniosków rekrutacyjnych
Ze względu na panującą sytuację związana z COVID-19, nie ma możliwości osobistego złożenia wniosku w placówce pierwszego wyboru. Wniosek
w formacie PDF lub jego zdjęcie należy przesłać drogą elektroniczną (e-mail) do przedszkola pierwszego wyboru zgodnie z zamieszczoną listą adresów:
1. Szkoła Podstawowa nr 2 – [email protected]
2. Szkoła Podstawowa nr 3 – [email protected]
3. Szkoła Podstawowa nr 6 – [email protected]
4. Szkoła Podstawowa nr 7 – [email protected]
5. Szkoła Podstawowa nr 8 – [email protected]
6. Szkoła Podstawowa nr 9 – [email protected]
7. Szkoła Podstawowa nr 10 – [email protected]
8. Szkoła Podstawowa nr 11 – [email protected]
9. Szkoła Podstawowa nr 12 – [email protected]
10. Szkoła Podstawowa nr 13 – [email protected]
11. Szkoła Podstawowa nr 14 – [email protected]
Wniosek rekrutacyjny rodzic może wysłać drogą elektroniczną tylko
i wyłącznie do placówki pierwszego wyboru.
Dyrektor „szkoły pierwszego wyboru” lub osoba przez niego upoważniona, przed zatwierdzeniem podania w systemie elektronicznym, może poprosić poprzez e-mail lub telefon o przesłanie skanów dokumentów w celu weryfikacji danych zapisanych we wniosku rekrutacyjnym.
Dyrektor szkoły w terminie późniejszym zwróci się do rodziców dzieci przyjętych o uzupełnienie dokumentacji rekrutacyjnej w postaci oryginału wniosku rekrutacyjnego.
Rodzic ma obowiązek przechować oryginał wypełnionego elektronicznie, wydrukowanego i podpisanego wniosku (tego samego, który zostanie przesłany do placówki drogą elektroniczną) do momentu wezwania do uzupełnienia przez dyrektora placówki.
Przyjmowanie wniosków: od 11 lutego od godz. 9:00 do 11 marca do godz. 15:00. Weryfikacja i zatwierdzanie wniosków: od 11 lutego od godz. 9:00 do 15 marca do godz. 15:00.