Aplikacja mobilna CCC – jednej z największych sieci obuwniczych w Europie, której centrum jest w Polkowicach – po niespełna półtorej roku od uruchomienia została pobrana przez klientów już ponad 2 miliony razy, a społeczność CCC przyrasta w tempie 5 – 10 tys. uczestników dziennie.
Aplikacja CCC jest już dostępna na sześciu rynkach – w: Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Austrii i na Węgrzech, a w planach jest jej wprowadzenie na dwa kolejne. Aplikacja otrzymuje wysokie oceny użytkowników – średnio 4,4 w sklepie Google Play i 4,7 w App Store. Już teraz posiada szereg użytecznych i nowoczesnych funkcjonalności takich jak visual search (IOS i niebawem na Android), sprawdzenie dostępności produktów w sklepach stacjonarnych, dostęp do swojej karty Klubu CCC i możliwość do jego dołączenia. Zespół pracuje nad rozwojem kolejnych funkcji.
W ubiegłorocznej edycji konkursu Ecommerce Awards organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej aplikacja CCC zwyciężyła w kategorii „Best on mobile”. Zespół nie zwalnia, a przyśpiesza rozwój aplikacji mobilnej. Chcemy, aby docelowo odpowiadała za ponad połowę sprzedaży z kanału mobilnego, była jednym z głównych okien do świata marek CCC i pierwszym punktem cyfrowego kontaktu Klientów z nami – dodaje dyrektor ds. rozwoju Omnichannel CCC Jakub Jasiński.